„Виваком“ на Спас Русев пуска рекламно съобщение на ПП-ДБ до абонатите
От Фейсбук профила на Христо Гаджев
Виваком (собственост на Спас Русев, който пие само фреш от моркови с Кирил Петков и не си говорят за нищо) пуска до абонатите си рекламно съобщение на ППДБ.
Човек ще каже станала е грешка, НО повече от интересно е че:
1. Съобщението е таргетирано към абонати в малки населени места и областни градове, където има проблем с достъпа до лекарства. В София например (където са 90% от денонощните аптеки) не е получено.
2. Съобщението е коренно противоположно на позицията и гласуването на ППДБ по темата. Те бяха категорично против да има подобни машини ИЗВЪН аптеките.
3. Всъщност съобщението изкарва, че ППДБ едва ли не са в основата да има лекарствени автомати в малките населени места, а те бяха най-върлите противници.
Как и защо се е случила тази реклама, как е подготвена и допусната и къде са регулаторите - утре ще питам КРС
P.S. чувствам се нещастен, че като абонат в София не получих тази радост...
FaceBook Twitter Pinterest https://tribune.bg/bg/mrezhata/-vivakom-na-spas-rusev-puska-r/